הכל על חומרי איטום ובידוד

למה חשוב לאטום מוצרים עשויים עץ, פלסטיק, מתכת או אפילו בטון? האם אנחנו לא סומכיםעל היצרנים מספיק? מדוע אנחנו צריכים לתחזק אותם בעצמנו ולמה מוצרים אלה מיועדים?

מדוע זה חשוב?

הסיבה שבגללה פונים לעזרתם של מוצרי איטום ובידוד היא בשל העובדה שבלעדיהם – המוצרים היקרים לנו יכולים להיהרס. באופן טבעי, אחרי תקופה ממושכת (או קצרה, תלוי במוצר עצמו ובאיכות שלו), הרהיטים שלנו ומוצרים נוספים סובלים מפגעי הזמן, מסדקים, שברים קטנים ואפילו ריקבון. מוצרי איטום ובידוד מסייעים לשמור על המראה הראשוני של המוצר שלנו ועוזרים לנו לשמור עליו לאורך זמן. הנה כמה סוגים של חומרי איטום ובידוד העומדים לרשותנו:

חומר איטום ובידוד לעץ

מאחר ומדובר בחומר טבעי, העץ נוטה להיהרס אם לא משקיעים בו ואוטמים אותו. בשוק קיימים שני סוגים עיקריים של איטום לעץ:

1. איטום על בסיס לכה – מסייע לעץ להיות מבריק ויפה לאורך זמן, מונע סדקים והרס. בדרך כלל יאטום טוב יותר את העץ מפני מים. ישנם סוגי איטום המבוססים על מים ולכן נחשבים לידידותיים יותר לסביבה.

2. איטום על בסיס שמן – בדרך כלל מדובר בשמנים סינטטיים. השמן מחליק את העץ ומבריק אותו, וגם שומר על צבעו הטבעי. הוא מסייע לעץ להישמר לאורך זמן וליהנות ממראה נקי וחדש.

חומרי איטום ובידוד למתכת

על אף שמדובר בחומר חזק, הוא נוטה לפתח כל מיני רעות חולות במהלך השנים. אם אתם רוצים לשמור על פריט המתכת שברשותכם, ניתן לשמר אותם בעזרת חומרי איטום שונים ולמנוע מהם לפתח חלודה, קורוזיה, שברים וסדקים.

חומרי בידוד לבטון

גם אחד החומרים החזקים והעמידים ביותר עשוי להיקלע לקשיים. במהלך השנים, הבטון עשוי לפתח סדקים ואם נזניח אותם – נוכל להוביל לכך שרטיבות תמצא את דרכה לקירות ולמבנה ותסכן את בטחונו ואת בטחון יושביו. אפשר לפתור זאת בקלות על ידי שימוש בחומר איטום ייעודי.

מחפשים חומר איטום ובידוד אבל לא יודעים מהו המוצר המתאים ביותר? ניתן לפנות אלינו בטלפון מספר: 03-9306694 ונשמח לסייע לכם!