הכל על סרט בידוד

רובנו נתקלים בהם איפושהו בתקופת הצבא ועבור רבים אחרים מדובר במצרך חובה עוד הרבה לפני, מה שבטוח – סרט בידוד דביק המכונה בלשון העם איזולירבנדאו אפילו איזולמהדרים לגמרי כאן כדי להישאר. מהו סרט בידוד דביק ואיזה צרכים הוא ממלא? הנה סקירה קצרה שתעזור לכם להבין מה הופך אותו לשימושי כל כך

סרט בידוד דביק – מה זה?

סרט הבידוד הוא למעשה גליל צפוף ודביק ולו מגוון רחב של שימושים. בגרמנית הוא נקרא איזולירבנדואיכשהו השתרבב גם לשפתינו השם הזה, השגור בפי רבים. הסרט הדביק עשוי מפלסטיק, לרוב מסוג וויניל PVC. הוא נחשב לגמיש מאוד ואפשר למתוח אותו בקלות. כמו כן, נוח מאוד לחתוך אותו, אפילו בעזרת היד, בקלות! תכונות נוספות שהסרט הזה מתהדר בהם, הוא עמידות למים, ניתן להסרה בקלות, נחשב לזול ואפשר אפילו לכתוב עליו.

למה משמש סרט בידוד דביק?

השימוש הראשוני של הסרט הוא לבידוד חוטי חשמל ומוליכי חשמל נוספים. בעולם הצבאי הסרט הזה נפוץ במיוחד, כשהוא משמש לשיפצור חפצים שונים. העובדה שהוא משווק במגוון רחב של צבעים מאפשרת להשתמש בו לשפע של שימושים – בגווני הירוק זית והשחור בצבא, ובגוונים צבעוניים נוספים לקידוד של חפצים שונים שאנו רוצים להבחין ביניהם (או במצב המקורי – של חוטי החשמל). בנוסף, הסרט משווק במגוון רחב של עוביים שונים, אורכים שונים ואפילו חומרים שונים, מה שמאפשר שימוש גמיש במיוחד לכל מטרה.

שימושים נוספים:

  • קיבוע פציעות ספורט

  • חיבור והדבקה זמנית של חפצים

  • שימושי אינסטלציה

  • טיפול בנזילות

  • שימושי נגרות

  • תיקונים ביתיים

אין ספק שהחיים הרבה יותר פשוטים מאז שסרט הבידוד נכנס לחיינו. הוא משמש למגוון רחב של שימושים, מסייע לטפל בתקלות במהירות ומעניק מענה מיידי שאלמלא הוא – היה מסובך יותר לטפל בו.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג המוצרים הרחב שלנו באתר דבקטק“, בו תוכלו למצוא מגוון פתרונות הדבקה ביתיים ותעשייתים, וגם סרטי בידוד במגוון רחב של סוגים, צבעים ושימושים. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בטלפון מספר: 03-9306694.