יריעות גומי סיליקון

יריעות גומי סיליקון הם חלק בלתי נפרד מתעשיות רבות. הן יכולות לשמש על מנת ליצור אטמים, כחומר גלם, הן יכולות לכסות משטחי עבודה גדולים כאשר עוביים המצומצם אינו פוגע בעמידותם, בגמישותם ובכוחם. הן משמשות גם על מנת לשכך זעזועים וכן להגן על מוצרים שונים מפני שחיקה.

מדוע דווקא להשתמש ביריעות עשויות מסיליקון?

יתרונות הגדול של הסיליקון הוא עמידותו בטמפרטורות נמוכות או גבוהות בצורה קיצונית, וכן גם בעבודה בסביבה הכוללת חומצות שונות. יריעות גומי המסופקות על ידי Devtec מותאמות הן להגנה על מוצרים הנמצאים בתנועה, וסופגים חיכוך כמו למשל כאשר מניידים ציוד ממקום זה לאחר, או בסביבה תעשייתית בה תנאי האחסון אינם אידיאליים. כמו כן היריעות העמידות בפני טמפרטורה קיצונית יכולים להגן על מוצרים בשטחי אחסון בהם לא קיימת בקרת טמפרטורה קבועה.

איך אפשר להזמין את המוצרים?

האתר של Devtec משמש כקטלוג מעודכן בו תוכלו לבחון את המפרט הטכני של כל מוצר ומוצר. לגלות את האורך, הרוחב והעובי, וכן להבין לאיזה תנאים הוא מותאם. אם אתם מעוניינים להזמין יריעות גומי סיליקון אנו ממליצים ליצור עמנו קשר קודם לכם ולבדוק מה הגודל המתאים בדיוק לצרכים שלכם. כדאי לבחון גם הזמנה של כמות גדולה יותר של ציוד לשימוש עתידי.

עבודה עם מוצרים שמותאמים לכם על ידי כימאי מומחה

בניגוד לחברות רבות המשווקות את המוצרים בלבד, דבטק מנוהלת על ידי כימאי מומחה בשם דר אורי מלמד, המשמש ביועץ במגוון רחב של מפעלי תעשייה ברחבי הארץ. בחירה של חומרים נכונים המותאמים לעבודה עם הציוד והתנאי במפעל שלכם תבטיח את עמידות הציוד לאורך זמן וכן תסייע במניעה של תקלות הנובעות משימוש בציוד שאינו איכותי.

נוסף על השיווק למפעלים, מוצרי דבטק מגיעים גם לחנויות ומשווקים גם לצרכן הסופי. כאשר מזמינים את המוצרים בכמות גדולה יותר, כמובן שתיהנו ממחירים אטרקטיביים ומשירות מהיר ואיכותי להזמנת המוצרים ישירות אליכם.

לקבלת מידע נוסף על יריעות גומי סיליקון ומוצרים נלווים נוספים למפעלים ולחנויות, כמו גם לצרכנים פרטיים אל תהססו להתקשר למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון – 03-9306694