מוצרי M3 – נוחות שלא הכרתם!

חברת M3 מתמחה בייצור דבקים לתעשייה ונחשבת לחברה מובילה בתחום. מוצרי M3 עוברים ביקורת איכות קפדנית, והם משווקים בכל העולם. אם אתם מחפשים מוצר שיחזיק מעמד לאורך זמן, יהיה חזק ויציב ויעניק לכם את השקט הנפשי שאתם זקוקים לו (בכל מה שקשור לגזרת ההדבקה, בכל אופן) – חפשו את מפיצים M3 בחנויות הייעודיות וגם אצלנו בדבטקותהנו! הנה כמה מהמוצרים שתוכלו למצוא, השייכים לחברה:

מוצרים שונים – מטרה אחת

1. סרטי דבק חד צדדיים

סרטים דו צדדים במגוון סוגים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ונבדלים זה מזה בעובי, בצבע, בייעוד ובחומר אליו הם מתאימים. בין היתר תוכלו למצוא סרטי נייר, סרטי בידוד, סרטי בד, טפלון או סרטי מתכת חד צדדיים.

2. דבקים חמים

הדבקים החמים של החברה הם טרמופלסטיים, חזקים ועמידים. תוכלו להשתמש בדבק חם למגוון רחב של שימושים (הדבקת קרטון, פלסטיק, מתכות קלות ועוד) ולחסוך זמן רב במהלך העבודה.

3. דבקי אטימה והדבקה

הדבקים המיועדים לאטימה של חומרים שונים נהנים מחוזק בלתי רגיל, גמישות וחוזק, ומתאימים לחומרים שונים כמו זכוכית, פלסטיק, עץ, מתכת וחומרים נוספים. הדרך הביתית להשתמש בדבקים הללו הוא דרך התזה, ואם אתם משתמשים בהם בעבודה, אזי תוכלו להכניסם למכשירים תעשיתיים וליהנות מחוזק רב יותר ומעבודה פשוטה יותר.

4. דבקים על בסיס מים

מדוע שנרצה להשתמש בדבקים העשויים על בסיס מים? הסיבה העיקרית היא בשל העובדה שהם נחשבים לידידותיים יותר לסביבה, אין להם ריח ולרוב ייצרו אותם מפולימרים סינטטיים מסיסים או טבעיים. היתרון הנוסף שלהם הוא בעמידותם לתנאי לחות או טמפרטורות גבוהות וניתן להשתמש בהם להדבקת עץ על סוגיו השונים, מתכות וחומרים פלסטיים שונים.

לחברת M3 יש עוד לא מעט מוצרים שמטרתן היא אחת – לסייע לכם להדביק חומרי גלם שונים בקלות ובמהירות, וכמובן – בעמידות גבוהה לאורך זמן.

5. סרטי VHB להדבקת פנלים וזכוכיות לאלומיניום.

סרטיVHB (VERY HIGH BOND), הינם סרטי הדבקה סטרוקטורליים בעלי חוזק הדבקה מבני. הסרטים מיועדים להדבקה קבועה ובטוחה לאורך שנים של פנלים במבנים וכן הדבקת זכוכית לאלומיניום בקירות מסך וחלונות.

6. דבקים לגלופות דפוס פלקסוגרפי

חברת M3 פיתחה קו חדשני של סרטי הדבקה לדפוס הפלקסוגרפי. הסרטים משווקים במגוון קושי להתאמה לצורת העבודה: הדפסת שטח או הדפסת רשת. ניתן להבחין בקלות בסוג המוצר על פי צבע, לכל דבק צבע שונה בהתאם לקשיות הספוג. בנוסף, חברת M3 פיתחה שיטה מיוחדת למריחת הדבק המסייעת בשחרור הבועות בזמן הדבקת הגלופה ובקבלת איכות הדפסה גבוהה יותר.

אנחנו בחברת דבטק דבקים טכנולוגייםמפיצים M3 בחנות שלנו, על מוצרי החברה השונים. נשמח לעמוד לרשותכם בכל מה שתזדקקו לו, עם נסיון ומקצועיות ארוכת שנים. מחכים לכם בטלפון: 03-9306694.