מסטיק גומי לאיטום

חומרים רבים משמשים היום לאיטום, ובכלל תמצאו גם חומרים עשויי גומי גמיש שמסוגלים להכנס גם לחרירים הקטנים ביותר ולאטום אותם במהירות וביעילות. אחד מהחומרים המומלצים היום בשוק זה הוא מסטיק גומי לאיטום. השימוש בטכניקה זו מאפשר לעבוד גם במתחמי פנים וגם במתחמי חוץ, כאשר השימוש מתבצע בשכבות בהתאם לעומק החור או הסדק שיש לאטום.

מסטיק גומי בוטילי הינו חומר טבעי דביק, משווק בגלילים עם נייר הפרדה לאחר הסרת הנייר ניתן ליישם אותו בקלות במהירות וביעילות בין המשטחים.

המסטיק גמיש ועמיד ולכן מתאים בצורה אידיאלית לאיטום

הסיבה שרבים מעדיפים להשתמש במסטיק בוטילי, כיוון שהוא חומר טבעי, גומי לא מגופר, ולכן עלותו נמוכה, וכן בזכות הגמישות הרבה של החומר שאינה פוגעת בעמידותו בתנאי אקלים שונים, וכן בפני קור וחום. יש המשתמשים בחומר זה לאיטום של קירות פנימיים, אחרים לאיטום במרחבי חוץ הרגישים יותר לנזקי מזג האוויר ויש הבוחרים להשתמש במסטיק במקום בחומרים נוזליים אחרים בזכות קלות העבודה עמו. המסטיק פשוט ונקי ביישום.

איך תוכלו לדעת איזה מסטיק לאיטום אתם צריכים?

בחירת עובי ורוחב המסטיק מתבצעת בהתאם לסוג עבודת האיטום המבוקשת. האם מדובר במתחם פנימי או חיצוני, האם חומרי האיטום יהיו חשופים או בלתי גלויים. במרבית המקרים המסטיק יהיה בין שני משטחים. אם אתם מחפשים את המוצר האידיאלי לאיטום המתחם שלכם מסטיק גומי המיועד לאיטום הוא הבחירה הנכונה עבורכם. אל תסתפקו במוצרים אחרים שלא יוכלו לשמור על המשטחים אטומים לחלוטין לאורך שנים.

היכן תוכלו למצוא את המוצר?

בחנות דבטק תוכלו למצוא מגוון עצום של דבקים טכנולוגיים וחומרי איטום, המתאימים לכל בעל מקצוע ולכל סוגי התעשייה. החברה מתהדרת בשירות איכותי, ובמוצרים המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, על מנת שישמרו על תוצאות העבודה שאתם עושים לאורך זמן רב. בחנו באתר האינטרנט שלנו את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם, ונסו את המוצרים שלנו. החנות המקוונת מאפשרת הזמנה של כל המוצרים בקליק, ומנוהלת על ידי כימאי מוסמך בתחום האיטום דר אורי מלמד.

להזמנת מסטיק גומי לאיטום ומוצרים נוספים תוכלו גם לפנות אלינו בטלפון 03-9306694 ונציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לייעץ לכם ולאתר את המוצרים המתאימים ביותר לכל פרויקט שאתם מבצעים.