קצף בידוד – למה זה טוב?

אם אתם רוצים להשיג את הבידוד התרמי הטוב ביותר ולעבוד הכי פחות קשה – חומר איטום קצף, או בשמו הרשמי קצף פוליאוריתן הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. הנה כמה יתרונות לשימוש בחומר:

התזת קצף בידוד – יתרונות

1. חסכוני – הודות לעובדה שמספיק שימוש חד פעמי בקצף בידוד כדי להקנות לו את היכולות התרמיות, נחשב קצף בידוד לחסכוני ביותר. דבר נוסף ההופך אותו לחסכוני ביותר הוא העובדה שאין צורך להשתמש בכמה שכבות או בשכבות עבות במיוחד – מספיקה שכבה אחת דקה של חומר כדי לוודא שהבידוד ישמר. אם הוא משמש אתכם בשימוש תעשייתי, דעו שההספק שלו הוא גבוה במיוחד – ביום עבודה אחד ניתן להספיק להתיז המון חומר, מה שמתבטא בחיסכון נוסף.

2. מוניטין מוכח – כמעט ואין צורך להציג את הקצף על שימושיו השונים – המוניטין החיובי ממנו נהנה המוצר הופכים אותו לאחד המוצרים הנמכרים ביותר המשמשים לבידוד, כבר למעלה מ– 30 שנים! החברה ממשיכה לייצר מוצרים נוספים באותו הקו, עם כל השכלולים הטכנולוגיים והקדמה הקיימת.

3. גמיש ונוח לשימוש – העובדה שמדובר בקצף היוצא בהתזה ובחומר גמיש מאוד, הופכת את חומר הבידוד הזה ליישים על פני מגוון רחב של משטחים – קטנים וגדולים, ישרים או מעוגלים. כמו כן, אם תרצו למלא בעזרתו חללים צפופים, קירות כפולים או אפילו אל מערכת מורכבת כמו הצנרת שלכם תוכלו לעשות זאת בקלות.

כדי ליהנות מכל הטוב שמציע הקצף הייחודי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו – ואנחנו נדאג שתקבלו את המחיר הטוב ביותר ואת המוצר המתאים ביותר לשימוש שלכם. מחכים לכם בטלפון מספר: 03-9306694.