הכל על סרטי הדבקה

אם אתם מחפשים סרט הדבקה חזק במיוחד, כזה שיוכל להחזיק חפצים כבדים ולהעניק לכם שקט נפשי – הגעתם למקום הנכון. למה משמשים אותנו סרטי הדבקה ואיך הם מקלים על חיינו? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו.

מה זה סרט הדבקה?

סרט הדבקה הוא למעשה סרט הבנוי ממצע ועליו מרוח דבק מצד אחד או משני צדדיו. סרטי הדבקה מיוצרים במגוון רחב של צבעים, עוביים ואורכים ולכן גם יש להם שימושים שונים. האופן שבו סרט הדבקה חזק במיוחד יכול להקל על חיינו הוא בלתי יתאר – כל אדם שניסה אי פעם להדביק כל מוצר שהוא בדרכים לא דרכים וחווה אכזבה וודאי יבין את ההקלה ואת והנוחות הכרוכים בשימוש הפשוט והנוח בסרט הדבקה בעובי ובגודל הרצוי. הסרט משמש להדבקה פשוטה של חפצים שונים או להדבקה מסיבית יותר. כמו כן, ישנם סרטי הדבקה מסויימים המשמשים גם לבידוד ומאפשרים ללפף אותם סביב חוטי חשמל ובכך לגרום לבידודם החשמלי.

מגוון רחב של שימושים

הודות לגדלים השונים בהם משווקים סרטי ההדבקה השונים, יכול כל אחד – בבית או במפעל – להשתמש בהם למגוון רחב של שימושים. מהדבקה של חפצים זה לזה באופן חזק במיוחד, דרך תליית תמונות בגדלים מסויימים, תיקונים ביתיים, טיפולים בנזילות ממוקדות, תיקוני אינטסטלציה שונים, נגרות וכמובן – גם בצבא, אז משתמשים בהם באופן קבוע ורציף.

סרטי ההדבקה השונים מיוצרים בטכנולוגיות שונות כדי להעניק להם שימושים רחבים יותר. למשל, ישנם כאלה העמידים בטמפרטורות גבוהות (ולא נמסים בתוך כך), ישנם סרטים העמידים בפני לחות, תנאי מזג אוויר לא נוחים (שמש או לחילופין – גשם ואבק), וישנם סרטים חזקים מאוד העומדים גם בפני תנודות ויבירציות שונות. בנוסף, ישנם סרטים המיועדים רק להדבקה על משטח חלק, ואילו אחרים שאפשר להדביק גם על משטחים מחוספסים, על עץ, מתכת, מראות, פסי דקור ועוד.

היתרון הגדול בשימוש הוא בהדבקה הנקייה והמהירה ללא צורך בשימוש בברגים ובחיבורים מכניים המנקבים את המוצר וללא שימוש בדבקים העלולים ללכלך אותו.

אנחנו בדבטקנשמח לסייע לכם למצוא את סרט ההדבקה שיתאים לכם ביותר. אנו משווקים מגוון רחב של סרטי הדבקה למגוון שימושים, לצד מגוון מוצרים נוספים, ונמצאים כאן בשבילכם ולמענכם. ממתינים לכם בטלפון מספר: 03-9306694.