איטום פוליאוריטן מוקצף למילוי

פוליאוריטן הוא תוצר של תעשיית הפולימר, ומשרת בעלי מקצוע רבים בענפי התעשייה השונים החל מזגגים, קבלני שיפוץ, קבלני איטום גגות, רצפים ועוד. פוליאוריטן מוקצף מעניק פתרון מהיר למילוי בלוקים, פתחים, סגירת חיבורים, קיבוע משקופים ועוד. ביצוע איטום באמצעות ספריי קצף פוליאוריטו, הופך את המלאכה למהירה ויעילה יותר, ומהווה פתרון קבוע ולאורך זמן.

מהן התכונות של קצף פוליאוריטן?

קצף פוליאוריטן הוא אמצעי נח, נגיש וגמיש לביצוע עבודות מילוי שונות, הוא ניתן לצביעה, אינו מכתים את האבן, מאפשר עבודה גם בחללים רטובים, לרבות ביצוע פעולות הדבקה, עמיד לקרינת UV, ולכן מתאים גם למילוי חללים חיצוניים, ובפרט במזג אוויר קיצוני, לא מכיל סולבנטים , וניתן אף לטייח עליו לאחר התקשות. חשוב לציין, שהשימוש בקצף פוליאוריטן אינו פוגע באוזון.

מהם השימושים של קצף פוליאוריטן לאיטום?

השימוש העיקרי של תרסיס קצף פוליאריטן הוא עבור מילוי חללים ובידוד אקוסטי ותרמי, ניתן לבצע בו שימוש גם בין מחיצות גבס, משאיות קירור, מילוי מרווחים בין הריצוף לפאנלים, סגירת פתחים בגגות, שכבה אקוסטית במנועים ועוד. המבחר בשוק רחב החל מקצף פוליאוריטן מעכב בעירה, כבה מאליו בעל תקן אש, קצף עם פטנט, המאפשר שימוש פשוט באמצעות לחיצה על הדק, מיכל קצף כתוספת לאקדח ועוד.

קצף פוליאוריטן מחיר השוק עשוי לעמוד על עשרות שקלים בודדים ועד כ– 100 שקלים למיוחדים, בדרך כלל משווק במיכל של 750 מייל או במיכל של 1000 מייל, בהתאם לסוגו. והמחיר הסופי לצרכן מושפע גם מהיצרן והמשווק. כיוון שקיימים מספר סוגים בתעשייה, התאמת הקצף הנכון היא קריטית לביצועים איכותיים ומשביעי רצון של רמת הגימור בעבודה. ולכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע, המומחים בתחום האיטום וההדבקה לתעשייה על מנת, שאלו יתאימו בעבורכם את המוצר הנכון ביותר.

דבטק דבקים טכנולוגיים בעמ, מעניקה שירותי ייעוץ ופתרונות הדבקה לתעשייה, וכן מתמחה בפתרונות הדבקה ואטימה בדגש על אמינות ומקצועיות והישענות על ניסיון עתיר ידע. בנוסף, החברה מייצגת את החברות המובילות בתחום ומשווקת את מוצריהן. לקבלת ייעוץ, פרטים נוספים ויצירת קשר, צלצלו אלינו: 03-9306694