זה מדבק – דבק דו צדדי M3 – VHB

השאלה מה אתם רוצים להדביקכמעט לא רלוונטית כשאתם משתמשים בדבק דו צדדי החזק כל כך הזה של חברת M3, שכן הוא מגלה יכולות בלתי רגילות בכל הקשור להחזקת עצמים במקום בו אתם רוצים אותם. הנה כמה דברים שלא ידעתם עליו, וכמה דברים שתוכלו לעשות בעזרתו.

דבק דו צדדי M3 מחיר ואפיון

  1. דבק VHB – למעשה מדובר בדבק אקרילי דו צדדי, הנהנה מעמידות גבוהה במיוחד לטמפרטורות שונות ולמצבי לחץ. הוא חזק ביותר ומתאים למגוון רחב של משטחים, כמו גם מתכות ומתכות צבועות.

  2. סרט מסקינג לצביעה אם אתם עומדים לפני צביעה אבקתית ומתלבטים האם תוכלו להשתמש בדבק בטרם הצביעה – התשובה המפתיעה היא כן! עד כדי כך הוא חזק. אם אתם מחפשים דבק דו צדדי M3 מחיר“, דעו כי המחירים משתנים בהתאם לקוטר ולגודל הממשי של הגליל. הסרט מגיע בשתי ורסיות – בורסיה הראשונה הגליל כבר חתוך לריבועים בגדלים שווים ולכם נחסכת עבודת החיתוך, ובורסיה השניה נמכר הדבק בצורת גליל, שאתם יכולים להתאים ולחתוך כפי שנראה לכם ולפי הייעוד המסויים.

היתרון – קל וחזק

אם אתם רוצים לתלות תמונות או כל דבר אחר אך לא רוצים לקדוח בקיר – זהו הפתרון המושלם בשבילכם. כל שצריך לעשות הוא להדביק את רצועת הדבק לקיר או למשטח המיועד, להדק היטב למשטח במשך כ– 10 שניות, לשחרר ולהדביק מה שתרצו. קלי קלות וחזק במיוחד!

למה הוא משמש?

מלבד לשימושים שהוזכרו לעיל, תוכלו להשתמש בדבק למגוון שימושים נוספים. הנה חלק מהם:

  • תליית תמונות קטנות מקנבס ללא צורך במסמר

  • מראות קטנות

  • צלחות פורצלן או זכוכית

  • אותיות מגבס

  • כל חומר העשוי מ– MDF

  • חיבור זמני בין חפצים

אין ספק שהדבק הדו צדדי של החברה המצוינת M3 הופך את החיים לפשוטים יותר. הוא מאפשר להדביק מגוון רחב של מוצרים בקלות נהדרת ובחוזק שקשה לתאר.

מחפשים דבק דו צדדי M3? בואו אלינו! אנחנו בחברת דבטקנשמח להתאים לכם את המוצר המתאים ביותר מתוך מגוון רחב של מוצרים שעושים את החיים יותר קלים! מחכים לכם בטלפון: 03-9306694