סוד ההגנה: מוצרי איטום

אתם משקיעים בריהוט שלכם ובאביזרים נוספים בבית ובחצר ורוצים שהם ישמרו לאורך זמן. בין אם מדובר במוצרים העשויים עץ, מתכת, פלסטיק או אפילו בטון – חומרי אטימה הם קריטיים כדי לסייע להם להישמר לאורך זמן. הנה כמה סוגים של חומרי איטום המחולקים לפי מוצרי איטום שונים בהתאם לחומר המיועד.

חומרי אטימה המיועדים לעץ

אם אתם מחפשים אחר חומרי איטום מחירים, סוגים וחברות שונות המיועדים לעץ, אנחנו כאן בשבילכם. מוצרי איטום לעץ הם קריטיים לאורך חייו של העץ. הם מגנים עליו מפני פגעי מזג האוויר, פגעי הזמן, סדקים, חתכים, ריקבון ומזיקים שונים. הנה שני סוגים של חומרי איטום רלוונטיים לעץ:

1. על בסיס שמן – רוב חומרי האיטום הללו יהיו על בסיס שמן סינטטי. היתרון בשימוש בהם הוא שהצבע הטבעי של העץ נשמר, ואורך חייו נעשה ארוך מאוד – מספיקה שכבה אחת מסיבית כדי לחדור אל תוך העץ ולהגן עליו.

2. על בסיס לכה – ציפויים על בסיס לכה גם מאפשרים לעץ לחיותלאורך זמן, והם מונעים ממים לחדור אליו. ישנם סוגים מסוימים הנחשבים ידידותיים יותר לסביבה המיוצרים על בסיס מים.

חומרי איטום לבטון

על אף שמדובר בחומר חזק במיוחד, גם בבטון יכולים להיווצר נקבוביות או חריצים דרכם יכולים מים וגזים לעבור. אם מגיעים למצב זה ולא מטפלים בו בזמן – הדבר עשוי אף להוביל לרטיבות בקירות ובמבנה עצמו, ליצור עובש ולפגוע בבריאות הדיירים ובבטיחות המבנה. חומרי איטום מחירים מגוונים, יכולים לסייע לכם לשמור על אחידות ושלמות הבטון ולמנוע נזקים כבדים בעתיד.

חומרי אטימה למתכת

גם המתכת דורשת מפעם לפעם טיפול תחזוקתי שמטרתו להעניק לה חיים מחודשים ולשמור עליה מפני פגעים שונים. בעזרת חומרי איטום למתכת נוכל להבטיח את אורך חייה הארוך ולמנוע קורוזיה, חלודה ושאר מרעין בישין.

חומרי איטום לפלסטיקים

חומרי איטום הנדבקים לפלסטיקים ואינם גורמים לסדקים ולעיוות בחומר.

רוצים לשמוע עוד? נשמח לעמוד לשרותכם בכל עניין ולסייע לכם לאתר את מוצר האיטום שאתם זקוקים לו (ועוד אינספור מוצרים נוספים, כמובן) בהתאם לחומר הרלוונטי והמוצר שברשותכם. ניתן להשיג אותנו בטלפון מספר: 03-9306694.